El darrer cant del cucut

Espectacle

Divendres 6 de novembre de 2026 / 20.30 h / Espai Saleta. Sala Cabanyes (La Riera, 110)
14 €

En Pep, la Rosa, la Clara i l’Arnau són quatre amics de la infantesa que es retroben inesperadament a casa d’en Miquel, l'antic mossèn del poble, quan aquest els convoca amb una misteriosa carta per explicar-los una cosa molt important.

Tots ells, que no s’havien tornat a veure des del tancament de l‘antiga fàbrica del poble, esperen en Miquel amb una barreja de nostàlgia i tensió que farà sortir a la llum ferides obertes del passat i sorpreses del present.

Quan finalment arriba, en Miquel els va desgranant els detalls de la seva vida des del dia que es van separar i les vivències que l’han empès a escriure la carta.

Sense saber-ho, tots quatre emprendran un emotiu viatge en el temps que els portarà a descobrir que el veritable i sorprenent motiu de la convocatòria ho pot canviar tot.

Durada aproximada: 80 minuts, sense entreacte
Recomanada a partir de 16 anys

Escrita i dirigida per Marc Abril.


Organitza: Sala Cabanyes

També et pot interessar…